Uncategorized

Modal Minima Buka Spa

 

Modal Minima Buka Spa

Assalamualaikum semua..

Pernah tak kita terfikir penat balik dari bekerja, ada org yg tolong legakan segala sendi2 kita dan manjakan seluruh tubuh badan kita dari kepala hingga ke kaki?

Hehe, tentu seronok bukan? Masalahnya, apabila bergelar wanita di zaman ini, bukanlah semudah zaman dahulu..wanita juga bekerja keras untuk memajukan ekonomi keluarga..

Adakah lebih mudah jika kita sendiri mempunyai kemahiran dalam bidang spa ni? Sekurang2nya kita masih boleh manja2kan diri sendiri..dan adakah berbaloi jika kita mempunyai ilmu kecantikan dan spa tapi hanya untuk diri sendiri?

Kecantikan & wanita…

Mengapa tidak kita praktikkan kemahiran yg ada untuk menjana pendapatan? Bidang kecantikan ni saaangat sinonim dengan wanita bukan? Dalam menjana pendapatan kita juga sebenarnya dapat membantu wanita2 lain untuk hidup lebih sihat & cantik serta terurus dr segi penampilan dalaman & luaran..

Jadikan minat sebagai lubuk duit..

Jadi di sini, sy nak bantu lebih ramai wanita2 di luar sana untuk lebih berani jaga penampilan disamping menjana pendapatan dengan adanya kemahiran di dalam bidang spa..mengapa tidak jadikan minat sebagai sumber pendapatan?

Tiada modal..

Ramai yg beranggapan jika hendak memulakan perniagaan spa perlu modal yg tinggi..yela, nak berkursus, modalnak setup kedai spa lagi, peralatan, sewa kedai & sebagainya bukan?

Tak perlu risau, sebab saya dulu pun seperti anda, memikirkan modal..

Konsep home & mobile spa..

Saya juga pasti ada di kalangan anda yg tahu tentang mobile spa ni kan? Mungkin tahu serba sedikit dan mungkin juga yg langsung tak tahu..saya dulu suka sangat pergi ke kedai spa, almaklum dapat rehat2kan badan dan manja2kan muka sekali sekala..itu dulu sebelum berkahwin..bila dah berkahwin ada anak tamggungjawab pun besar jadinya masa pun sangat terhad..

Saya mula fikirkan alangkah bagusmya kalau ada orang yg boleh datang ke rumah dan facialkan muka kita..hehe tapi waktu tu kebamyakan yg ada hanyalah tukang urut aka mak bidan..hehe..

Memang kebamyakan kita perlukan service dari mak bidan setelah bersalin..tapi bagaimana dengan rawatan kecantikan yg lain? Dan lepas beberapa tahun kebelakangan ini, barula wujud perkhidmatan mobile spa ni iaitu spa bergerak itupun terhad hanya di bandar2..

Sedangkan saya pasti tak kira bandar @ luar bandar selagi mana adanya wanita..selagi itu perlunya perkhidmatan kecantikan ni kan? Nampak tak betapa besarnya peluang perniagaan ni…

Tak perlu modal yg besar..

Baiklah, sebenarnya berapa kos untuk bina spa ni? Untuk pengetahuan kalau kita bina spa dan ada kedai modalnya memanglah tinggi..kos sewa kedai lagi, ubahsuai dan sebagainya..jadi, mengapa perlu bayar lebih kalau kita boleh kurangkan kos kepada yg sangat minima?

Tahu tak permintaan spa ke rumah ni sangat2 tinggi..atas sebab2 yg saya sebutkan tadi iaitu wanita sekarang tiada masa yg cukup lapang..jadi dengan adanya perkhidmatan spa bergerak ni adalah menjadi satu pemyelesaian buat mereka yg inginkan perawatan kecantikan walau hanya dari rumah..

Bina spa tanpa kedai atas nama sendiri dengan modal yang minima..

Kebanyakan kursus2 di luar sana sangat mahal untuk memulakan perniagaan spa walau tanpa kedai..jadi di sini, saya nak bantu anda yg berminat dgn kecantikan & ingin memiliki spa sendiri dengan modal yang sangat minima..berapa? 5k? 4k? 3k? Bukan….kursus kita tersangatlah murah jika dibandingkan dengan apa yg anda bakal dapat..Mengapa? Ye, kami ada kelainan & keistimewaan yg sangat superb!

Dengan hanya RM1999 anda mampu memiliki spa sendiri & juga boleh terus menjalankan perniagaan anda dengan serta merta selepas habis training..haiippp…sy tau amda pasti tertanya2 apa yg anda akan dapat dengan moda serendah tu?

Dalam entry2 saya sebelum ni saya dah terangkan apa tu TWB kan? Baik, dengan modal RM1999 ni anda akan dapat :

Training 5 course spa :

❣facial

❣body scrub & urut lulur

❣foot & hand spa

❣sauna herb

❣milk bath

Wow banyak tu course kan? Anda takkan jumpa kat mana2 yg anda akan dpt belajar 5 course spa sekali serentak dengan modal 2k!

Eh…bukan training semata tau, dengan rm1999 pun amda akan dapat:

❣produk skincare Youth full set yg bernilai lebih RM1500

❣peralatan spa (ion massage, hot face steamer, bag spa)

❣produk kecantikan

❣trial kit spa (mangkuk facial, headband, berus dan face span)

❣sijil sebagai beautician yg terlatih & diiktiraf

❣hardcopy module how to setup ur home & mobile spa

❣support group di fb, telegram & whatsapp secara berterusan

So, nampak tak berapa nilai sebenar yg patut anda bayar? Klu saya 10k pun sanggup mcm ni…😂 jadi hanya tak sampai 2k anda dah dapat kesemuanyaa…

Habis traning terus angkut beg spa dan mula buat duit! Ada masalah? Group bimbingan akan sentiasa bantu anda anytime anywhere..pakej ALL IN ONE!

Agen Spa diperlukan di seluruh negeri..

Okey, apa tunggu lagi? Kami memang sedang mencari agen2 spa untuk dilahirkan sebagai usahawan spa yang berjaya! Saya pasti anda dah tak sabar2 nak mula kan? Atau amda takde modal 2k? Kami masih boleh bantu anda untuk dapatkan modal tu…nampak tak, modal pun kami bantu bg sesiapa yg tak ada 2k…fuhhhh…peluang keemasan kan?? Tepuk dada tamya iman!

Pendapatan 5 penjuru dengan mobile spa di TWB..

Dahla modal yang rendah, tapi pendapatan dari 5 penjuru…hmmmm.

.hebat kan?? Pendapatan ni, bulan hanya dari perniagaan spa anda semata2…jika ditakdirkan anda sibuk @ sakit, tak dapat buat service spa ni pun, anda masih boleh jana income masuk tak henti…dalam pakej rm1999 semuaaa ini akan di ajar satu persatu…hebat!

Dah tak sabar nak sertai kami? Baiklah kat bawah ni gambar2 pendapatan dari satu penjuru je tau…ada lagi 4 penjuru yg pasti anda akan dapat bila sertai kami..  anda juga sebenarnya boleh berjaya!

Pendapatan 2 hari minima 2 jam sahaja

 

Tak perlu tunggu gaji untuk bagi duit pada mak
RM440 sehari…OMG

So korang….yg betul2 nak berjaya nak tambah pendapatan cepat2 bertindak sebab kami tak janji yuran rm1999 akan kekal sebegitu..heheh…

Hubungi saya utk mendapatkan maklumat yang lebih lanjut okey…leyla 01117567239 FB : LeyLa LuvYa

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

%d bloggers like this: